星期一, 6月 25, 2007

鳳大北坑


請先觀賞相薄

按下播放,勾走「自動重覆」。

http://hk.myblog.yahoo.com/seasons-space/slideshow?fid=84


4 則留言:

SkyBlue 說...

Seasons!!! 5/7 dinner..sham shui po!!! 妳一定得啦..係麻???

SkyBlue 說...

問題1: 那些果子.食唔食得o架? 問題2: 那隻手.是誰人的手?手指弓都好長下o番 問題3: 給我的留言.全部都收到了.你又話無顯示o既? 問題4: 想要什麼生日禮物?

SeaSONs 說...

1. 頭兩張的青色扁扁的果子叫油柑子,我食咗兩粒,有d苦,幾難入口,但食落有味,仲解渴。其他的果實則唔知食唔食得了。 2.隻手係同行的朋友,又名「公主」,果棵假蘋婆成日動來動去,我影唔到相。佢見到,即刻過來幫手扶住。可能因為係公主的手,所以手指弓幾長下。 3.有兩篇留言我係見唔到丫,唔知點解。 4.諗唔到想要乜野。其實唔需要禮物都得的啦,七月八月咁多人生日,如果要買咪好多份。個頭會好大丫!若平時碰巧見到岩的野買過來,即使唔係生日都好開心的。

SkyBlue 說...

是你說的.不要後悔.哈哈.我7月份去日本. 不要慳返. 多謝.你買o左cd給我.