星期四, 8月 31, 2006

十大網絡騙局

原來yahoo blog內容太多是無法發表的。繼之前不能多於一張相片的問題後,又發現了這個blog另一個不方便的地方。

原文內容請見 十大網絡騙局

我們每個人多多少少都有被人騙的經歷,當然包括我自已。而我們所能做到的是安守本份,意外之財不可貪。


5 則留言:

Sum 說...

啊!!! 假e-bay的mail我都收過, 初頭真係俾佢嚇窒, 話我bid o左部電話, 將會o係卡度扣數, 要取消就要輸入資料confirm, 好在小弟醒目, 即時查核堅e-bay所寄的e-mail, 發現假e-bay的mail所send給我的e-mail地址根本就不是我在堅e-bay中所登記的mail, 地址好明顯亂寫及無我的真實名字, 所以起疑唔中招~~~

SeaSONs 說...

若果真係唔小心中招,其他銀行唔知,但匯豐咭應該有機會唔使負責。有位朋友去馬來西亞定泰國玩,簽咗咭。返香港後冇耐,發現有一大筆咭數,可能係果陣係國外簽咭時被人盜用資料啦。後尾打電話俾銀行,可以唔理使呢筆費用。應該係匯豐自己承擔咗。

Dae 說...

之前我都遇到只能顯示一張相片問題,之後用 flickr 解決左. 試下用 www.flickr.com  佢係yahoo旗下公司,同yahoo account login就得. 幾好使架.

SeaSONs 說...

狄文,thank you very much。  我試過login進去這個焹站,原來是網上相薄,我又多個地方可以用了。可是,我仍未弄清楚怎麼進去yahoo blog,是另開視窗呢,還是從那個網站直接去進去?那個網站沒有直接的連接。我遲些再繼續測試。 我現在的做法是一次插入多張相片,然後用編輯html的功能,將html code copy 到 outlook express,之後再抄回來慢慢整理。

SeaSONs 說...

狄文,thank you very much。  我試過login進去這個網站,原來是網上相薄,我又多個地方可以用了。可是,我仍未弄清楚怎麼進去yahoo blog,是另開視窗呢,還是從那個網站直接去進去?那個網站沒有直接的連接。我遲些再繼續測試。 我現在的做法是一次插入多張相片,然後用編輯html的功能,將html code copy 到 outlook express,之後再抄回來慢慢整理。