星期一, 7月 09, 2007

自力村村落




 

朋友說,我的相片太多了。我也認同。本來想打一些文字,最近太忙,又沒有精神,只能一擱再擱。

太多的網誌開了個頭,結果是無了期擱置,最起碼我希望開平這個專輯好頭好尾。內容,我會隨後補上去的。


20 則留言:

SkyBlue 說...

好!!! 等我學會這招.又呃下飯食.

子玫 說...

看到你的這些照片,就讓我想起小時候到舅媽家的情形。

溶冰 說...

我想起了二中.今天才跟同學談起回內蒙走走...

溶冰 說...

你都要教下我.

SeaSONs 說...

其實呢招並唔難,只要有能夠剪貼及剪裁的畫圖軟件就能夠做到了。我是用跟著 MS Office XP 送的photo editor 加上word 或者是跟著MS Office 2003 送的photo manger 做的。等下次有機會再用電視示範給你們看。

溶冰 說...

我剛才還跟雲姐姐說你可能用word搞的.

Sze Ming 說...

Halo~! 我係Yahoo search 開平就o黎左哩度.. 我係開平人.. 準備過幾日同d fd 番去玩.. 你地去d景點係包車定搭巴士..?

SeaSONs 說...

ming_ming 白白,我地因為只係兩個人同埋平時習慣坐下巴下睇下當地巿容,所以除咗由立園隔離的潭溪村坐摩托車外,其他時候都係坐公共巴士的。 如果你地人多,可以考慮包車,包車的好處係唔使煩,但價錢會貴D。據聞汽車總站附近好多巴士去到開平各個地區。至於中間由一個地區到另一個地方,或者回程,可能真係要問公園的售票員了。坐公共巴士會耐D轉折D,但好處係,可以實際感受到當地的風土人情。我地習慣問酒店的服務員,景點售票處的職員,有乜野值得睇,點樣坐車。係立園原來係冇公共交通公具,門口的小巴收費好貴,我地就會嘗試去附近的小鎭或者村度搵交通。 溶冰,立園幅圖係用WORD加PHOTOIMPACT,潭溪村幅圖係用WORD加PHOTO EDITOR,自力村幅圖則用PHOTO MANAGER 加PHOTO EDITOR。至於D字,係WORD度打,然後貼上去的。

吳洗涯 說...

Nice to see u in my blog. Welcome. 寫咁多blog,另一半冇投訴咩?  

SeaSONs 說...

吳洗捱,你寫的文章不錯丫,我全看完了。那位先生比我還要忙,而且我在blog上並沒有花太多時間,有時一下幾篇,有時一個多月才一篇,只是隨著心情而做。或許下一分鐘你見到我一休息休息幾個月也不一定呢....

吳洗涯 說...

妳真係識保重我就放心啦 .

Miffy the Traveler 說...

hi...我個blog都有寫開平...不過無你咁斬開咁多篇...http://hk.myblog.yahoo.com/miffy-travels/article?mid=254&fid=33

SkyBlue 說...

尋找失蹤人士:SeaSONS. .

溶冰 說...

你回來了?

SeaSONs 說...

已返來了,不過患咗假後玩樂綜合症,跟住又受到泠氣以家病緊 ~~    

SkyBlue 說...

有冇看醫生呀?好返o地未?? .你保重呀.

溶冰 說...

多多保重.

SeaSONs 說...

我沒有去看醫生,但昨晚吃了一些上次看病時醫生開的藥。之前傷風的症狀全齊了,後來好了些。今早還有耳鳴,幸好下午消失了  

SkyBlue 說...

沒有看醫生.也就算啦.但唔舒服.不早上床睡覺.1:36還在上網.是否有點

溶冰 說...

要休息.