星期六, 10月 27, 2007

磁掛鎖


磁鐵有兩極,南極與北極,同性相斥,異性相吸。如果沒有鑰匙打開的話,鎖是關閉著的,如果鑰匙不對,也無法打開。


這把鎖,配著兩把鑰匙,三十八塊錢,買下來純粹因為好奇。磁掛鎖,我是第一次見到。


平常的鎖是將鑰匙插進孔中,用力一扭,鎖就自動開了。磁掛鎖並沒有鑰孔,只是在其中一側有一條通道,將鑰匙沿著通道向下滑一下,就可以開鎖。是否很神奇呢?


5 則留言:

子玫 說...

我也是第一次見到。不知保不保險?
[版主回覆10/29/2007 23:59:00]我也唔知保唔保險,上網查資料時見到有講如果只係普通的磁力鎖,大力敲撞下,有可能會搞亂鎖入邊的磁力,令佢自動開啟。
我覺得麻煩的係如果鑰唔見咗,未必配得返。如果兩條都唔見,普通開鎖佬唔知識唔識開呢?但如果係某d地方驚被開鎖佬暗中配鑰,又應該幾有用。

Kelvin 說...

咩泥嫁 條 key 點睇都唔似係一條 key
[版主回覆10/29/2007 23:55:00]呢條key個樣唔似一條key,但佢的確係一條key。只不過係開鎖的方法有d唔同,唔係穿鑰孔,而係係側邊劃一下,用磁力原理開。

溶冰 說...

我也是第一次看到.

SkyBlue 說...

好似好兒戲. 我唔會用.

lai man hin 說...

此乃完美之鎖,是沒有可能利用別的方法開啓;唯一的開啓方法是利用手上僅此兩條是屬於該磁掛鎖之磁鑰匙方能開啓,且不能配對(於訂購此磁掛鎖時相信鎖匠已向你說明清楚),所以千祈唔好丢失了磁鑰匙!!!