星期六, 3月 31, 2007

雲吞的因與果


這兩天因為天氣關係,一堆堆白色的雲吞應運而生。晚上電視節目中才講及五年間,全球森林面積每年約減少七百三十萬公頃,相當於兩個巴黎的面積。而我如今又不斷地損耗自然資源,製造垃圾。

正所謂「種何因,得何果」,這些雲吞就是最好的說明。


3 則留言:

雪虎 說...

小心呀~ 係咪俾公主傳染左呀...

Sih 說...

我罪業深重了﹗拉左你入LEE個萬劫之中﹗你要快D好返呀﹗減下我D罪業…~~;

SeaSONs 說...

阿虎,beari,你地搞錯咗啦,我感冒完全唔關公主事丫!我係前晚同尋日先有事,應該係之前食野餐廳太凍同d咖喱的事了~~