星期日, 11月 19, 2006

十公里的遺憾

第一次報名參加長跑,而且一報就是Nike十公里,所以我既戰戰兢兢,又滿懷期待。以前在運動場跑兩個圈已覺吃力,在多番操練下,我在星期四跑了十二個圈仍覺有餘力繼續,很開心。萬萬沒想到,自己沒有在戰場上受傷,甫出門已掛彩,師未出,就要自動棄權。

說起慚愧。今天早上出門後因為怕遲到,所以跑著往輕鐡站去。或許因為是早上,或許因為昨晚休息充足,又或許是新買的球鞋的關係,穿著橙色NIKE T-SHIRT黑色短蛼的我腳步輕盈,越跑越快。半路上見到輕鐵已到站,一心想著怎麼都要趕到這班車,於是加快步伐。沒料到,在拐角後的月台斜坡上,身體忽然向前拋去,等有感覺時已是整個人扒在月台上。左手刺痛,右手手肘以及左腳膝蓋擦傷了一大片。然後再眼睜睜地看著輕鐡在我面前叮叮叮關門,揚長而去。

去到大會會場,四圍不見同伴。問詢問處的人需不需要登記時,她見到我的情況,即刻叫我到前面消防局那邊的救傷站去。而我,因此成為救傷隊的第一位治療人士。那時是七點半左右。

曾想過在比賽中慢慢地走,但是手腳上的刺痛,令我放棄了繼續下去的念頭。唯有拆下號碼布,一個人在終點站等著一個又一個完成賽事的同伴。

以下是今日比賽的一些花絮圖片,請欣賞。


12 則留言:

Suan 說...

唔緊要啦! 下次再參加過

雪虎 說...

阿山,咁下年你要參力囉~ Seasons,只係多一年時間練習啫~又或者參加另一個10km囉~

Suan 說...

RE: 雪虎 , 里d嘢留返你地d靚仔靚女去玩啦

SeaSONs 說...

山,如果你咁講,咁你都係靚仔靚女的一份子喎。我覺得一起玩係開心d。我初時都諗住跑到幾多係幾多,之後可以行下跑下。 我係度諗緊要唔要報渣打。若出年你們也都參加,我會跟住報名的。

sloth 說...

努力是不會白費的,錯過了今次的nike,還有千千萬萬個比賽呀! 係呢,我們還練不練跑呀? 雖然沒有比賽,運動下,身體都好些呢。

SkyBlue 說...

Seasons, 妳既毅力令我好佩服!!     

chinarays08 說...

運動志在參與支持.

SeaSONs 說...

Sloth,  偶爾約出來一起跑步也不錯呢。不過,我現在走路都要小心翼翼,一跛一跛的,要等一段時間才能運動了。現在,我反而想約jubliee一起去試你爸爸的糯米酒呢。 Jubilee, 我覺得自己好沒用丫。這次我們都錯過了,下次再一起參加吧。 Amy,雖然有點可惜,然而在練習的過程中,也有許多收獲。

SkyBlue 說...

Seasons, 我地一於約世伯啦. 我諗世伯應該ok 既.. (Sloth~~ 應該都同世伯一樣無問題呵~) 哈哈~~

Hugo 說...

叫你做 Season 有啲怪同唔習慣... 你估吓我係邊個? 比啲提示, 我係你朋友之中知到你咁樣"叭"咗係度仲會笑你無用嗰個呀! 不過, 我真的服了你那股吽性格... 快啲好番約你出嚟食飯呀!!

Sum 說...

哈哈, 我報了渣打10再玩過!!!

SeaSONs 說...

我已下定決心報名,點知我諗住報的組別全部滿曬,只剩下5:50am兩個少於1:10小時及1:10-1:25之內的組別。唯有放棄了~~